poniedziałek, 10 lutego 2014

Draco i Hermiona na wieki...

Autorka: BellatriX
Tytuł: Draco i Hermiona na wieki...
Tematyka: Parring - Dramione


Pierwsze wrażenie:
Kiedy załadował mi się szablon to wydawał mi się dziwnie znajomy. Po przeczytaniu pierwszego rozdziału od razu przypomniało mi się, że czytałam już to opowiadanie. Bardzo się ucieszyłam, bo szukałam go długo :D Przez pewien czas nie miałam internetu, a historia przeglądarki magicznym sposobem się usunęła ;__;  Pomijając to, moje pierwsze wrażenie było bardzo dobre. Ładna kolorystyka, brak błędów, opis autorki, po którym wydała mi się bardzo miła. Cudo.
5/5


Wygląd:
Bardzo ładny szablon, nie kojarzę go, więc myślę, że na zamówienie ;) Czcionka jest czytelna, organizacja na blogu jest dobra. Nie wszystkie piosenki lubię z twojej playlisty, ale każdy ma inny gust, więc nic nie zmieniaj :)
10/10


Pomysł:
Nie czytałam jeszcze takiego bloga, Twój pomysł jest oryginalny :> Oby tak dalej! :D
10/10


Styl:
Twój styl pisania jest lekki i przyjemny. Robisz to co lubisz, a to mi się podoba :D Znasz dobrze serię Harry Potter, nie mylisz nazwisk i imion. Ogólnie to jest idealnie :D Mogłabym czytać Twoje książki, bajki, blogi, opowiadania, cokolwiek, byle Twoje xD Nie wiem czy czytałaś historie Venetii albo Sheireen (są bardzo, bardzo dobre), nie dużo Ci do nich brakuje :)
5/5


Treść:
Teraźniejsze rozdziały mają dobrą długość. Mogłabyś trochę szybciej dodawać rozdziały, bo miesiąc to jednak trochę czasu. Wiem, wiem, wena nie przychodzi sobie kiedy my tego chcemy, jeszcze szkoła, dużo nauki, zadania, niektórzy mają jeszcze zajęcia dodatkowe no i oczywiście życie, ale postaraj się przynajmniej dodawać co 2 tygodnie ;)
10/10


Ogólne wrażenie:
Czekam na następne rozdziały, pisz dziewczyno, dobrze Ci idzie! ;D
10/10


Rady:
Nie mam żadnych rad :) Jedyne co, to postaraj się dodawać częściej rozdziały i nie trać weny :D


Twój blog zdobył 50 punktów i otrzymał ocenę Wybitny (6). Zalecam przeczytanie go! <3



Dopisek Expecto:
Przepraszam za tak długie czekanie, ale moi rodzice podpisali jakąś dziwną i bezsensowną umowę, więc co chwilę nie mam internetu :<


~Expecto ;3

3 komentarze:

  1. Po pierwsze: JEJKU! xD No tego to się nie spodziewałam o.O :-D
    Jest mi bardzo miło z powodu tej oceny! Ja nie wiem... jak to 50 pkt.?! Z każdym twoim słowem moje oczy rozszerzały się coraz bardziej, aż zaszły mi łzami xD Pierwsze co pomyślałam to:" O ja piernicze! " xD
    Piszę to aby serdecznie podziękować ci za poświęcony czas i tak miłe słowa! Dziękuję :-D
    Ps Co do czasu w jakim dodaje rozdziały. Sama chciałabym dodawać je szybciej, ale po napisaniu i dodaniu jednego rozdziału mam taki zastój przez przynajmniej tydzień. Niepokojące, ale nie umiem nic zrobić. :c
    Jeszcze raz dziękuję i mam nadzieję, że jeszcze zajrzysz w moje progi :-)
    Pozdrawiam BellatriX :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam jak ktoś jest zadowolony z oceny :D Kochana ocena jest jak najbardziej zasłużona, nie widzę tutaj innej opcji :* Co do dodawania rozdziałów to jak najbardziej Cię rozumiem :) No i oczywiście, że zajrzę jeszcze w Twoje progi i to nie raz, zostanę do końca :D
      Pozdrawiam, Expecto ;3

      Usuń
  2. Zgadzam się z oceną i przedmówcą ;D Genialne!! <3 /Hermia

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy