czwartek, 17 października 2013

Hogwart Mój Dom

Link do bloga: http://hogwartdom.blogspot.com/
Tytuł: Hogwart Mój Dom
Autorka: Mrs. Black
Tematyka: Czasy Harrego
Liczba rozdziałów: 6

Pierwsze wrażenie: 
Gdzie jest Potterowy szablon? Nie lubię blogów, w których nie ma tematycznego szablonu :P
1/5

Wygląd:
Jeszcze raz powtarzam: co to za szablon? Rozumiem, gdyby w tle były jakieś zdjęcia związane z blogiem, ale jak się nie mylę, to zdjęcie jest propozycją bloggera :/ Yhh... I jeszcze tytuł. Jest napisane tak "Hogwart Mój Dom", a to nie wygląda dobrze. Zrób spacje między wyrazami.
2/10


Pomysł: Miałaś fajny pomysł na tego bloga. Ciekawa historia o wymyślonej uczennicy. Dużo osób pisze o różnych paringach, o Huncwotach lub o nowym pokoleniu, ale rzadko spotykam się z blogami, w których głównym bohaterem jest wymyślona postać :D Podoba mi się.
10/10


Styl:Piszesz nawet ładnie. Są czasem powtórzenia, małe pomyłki lub braki znaków interpunkcyjnych.
3/5


Treść:
Wklejam tu fragmenty trzeciego rozdziału z kilkoma błędami:

-Zgadza się.-rzekł obraz i odsunął się ukazując duże pomieszczenie.
-Czy ten obraz przemówił?-zdziwiła się Niki wchodząc do środka.
-Zgadza się, wszystkie obrazy i zdjęcia tu się ruszają i mówią, czytałam o tym w jednej z ksiąg.- powiedziała Hermiona. Pokój był dość obszerny i okrągły. Po prawej stronie znajdował się kominek, a na przeciwko schody.
Ja bym to napisała tak:
- Zgadza się. - Rzekł obraz i odsunął się ukazując duże pomieszczenie.
- Czy ten obraz przemówił? - Zdziwiła się Niki wchodząc do środka.
- Tak, wszystkie obrazy i zdjęcia w Hogwarcie ruszają się i mówią, czytałam o tym w jednej z ksiąg. - Powiedziała Hermiona. Pokój był dość obszerny i okrągły. Po prawej stronie znajdował się kominek, a na przeciwko schody.
Widać różnice?

Albo takie coś: " - Dziękuję Dyrektorzę."

Bardzo mi się podoba rozdział napisany przez Mrs.White  :D Fajnie wplecione wspomnienie, brak błędów (no przynajmniej żadnych nie zauważyłam).
7/10


Ogólne wrażenie:
Jak już kilka razy pisałam brakuje mi profesjonalnego szablonu, za to odejmę dwa punkty :( Po przeczytaniu sześciu rozdziałów chcę więcej i więcej *.*
8/10



Rady:
- Użyjcie profesjonalnego szablonu. Np. z Zaczarowanych Szablonów.
- Piszcie więcej rozdziałów takich jak: V część II i VI ♥
- Ewentualnie znajdźcie betę.

Suma punktów wynosi 31, czyli kwalifikuje się do oceny Nędzny (3). Gratulacje!
Zapraszam wszystkich do przeczytania bloga. Jest naprawdę ciekawy :D

~ Lily Evans

1 komentarz:

  1. Szablon nęny bo nie mogę znaleść dobrych szabloniarzy, Co do błędów, wynikają z czasu poświęconego pisaniu(dużo go nie ma: szkoła,treningi itp.)
    :/
    A jak się opowiadanie podoba to zapraszam na następne rozdziały :)

    P.S. Mrs.White się załamała bo uważa że nikt nie czyta jej rozdziałów, mam nadzieje że to załatwisz ;)

    ~Mrs.Black

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy