czwartek, 17 października 2013

Lily i Huncwoci

Autor: Lily Evans ;)
Tytuł: Lily i Huncwoci
Tematyka: Czasy Huncwotów


Pierwsze wrażenie:

Ogólnie, to spodobał mi się wygląd bloga. Trochę byłam przestraszona, bo to w końcu blog mego pracodawcy, ale miejmy nadzieję, że mnie nie wywali na zbitą twarzyczkę.

5/5

Wygląd:

Hmm... Tak prawdę mówiąc, podoba mi się ten szablon. Może średnio kojarzy mi się z HP, ale do opowiadania jak najbardziej pasuje. Układ przejrzysty, żeby się tam zgubić, to trzeba się naprawdę mocno postarać. Tylko pamiętaj o aktualizacji Mapy Huncwotów ;)

8/10

Pomysł:

Czytałam już sporo blogów o tematyce potterowskiej, ale to moje pierwsze zetknięcie się z Huncwotami. Podoba mi się fabuła. Masz ciekawe pomysły i liczę, że wena Cię nie opuści. Trochę mało Severusa, ale to w końcu dopiero początek. No co tu dużo pisać. To trzeba po prostu przeczytać!

9/10

Styl:

Sporo powtórzeń, błędów ortograficznych nie znalazłam. Ogólnie, całkiem nieźle, bo miło i przyjemnie się czyta. Mnie, jako zagorzałego polonistę trochę raziły owe powtórzenia, ale po dwóch rozdziałach się człowiek przyzwyczaja.

4/5

Treść:

Rozdziały krótkie, ale dość często dodawane, więc mi się podoba. Zauroczyłam się rozdziałem drugim (rodzina Snape). I znalazłam nową postać do kochania - młodą Petunię! Ach ta jej słynna zgryźliwość i górnolotne komentarze <3 Miało być o treści, a ja o swoich miłościach. Treść spójna, wszystko trzyma się kupy. 

10/10

Ogólne wrażenie:

Spodobało mi się i myślę, że będę do tej historii jeszcze nie raz zaglądać. Miałaś świetny pomysł z tymi przypomnieniami końcówki ostatniego rozdziału. Tylko te powtórzenia... Czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy :P

 9/10

Rady:

- Zainwestuj czas i poszukaj dobrej bety.
- Nie trać weny.


Twój blog zdobył 45 punktów i otrzymał ocenę Powyżej Oczekiwań (5). Zapraszam wszystkich lubiących Huncwotów :) 


By:
be happy!


 

2 komentarze:

  1. Uhuhu *.* Fajnie, że Ci się spodobało + piszesz ładne oceny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie chciałabym być wredna, ale piszcie dłuższe oceny...Dłuższe wygldają lepiej i świądczą o waszej inteligencji,a takie...trochę jakby pisała je jakieś dziecka z trzeciej klasy podstawówki. Pewnie przez to co teraz napisałam nie dostanę się na staż, ale dziewczyny...taka prawda...

    Chuda :***

    Ps.: Wyłączcie weryfikację obrazkową

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy