poniedziałek, 20 stycznia 2014

,,Ah, co za oszczędność czasu- zakochać się od pierwszego wejrzenia.''

Autorka: Aleksja
Tytuł: „Ah, co za oszczędność czasu – zakochać się od pierwszego wejrzenia.”
Tematyka: Czasy Huncwotów


Pierwsze wrażenie:
Zacznijmy od tego, że uwielbiam Czasy Huncwotów! Kiedy blog załadował się w całej okazałości na moim jakże „szybkim” internecie to już wiedziałam, że nie będzie to następne kiczowate opowiadanie. Nie pomyliłam się. Pierwszy rozdział już sprawił, że chciałam więcej.

5/5


Wygląd:
Szablon jest piękny. Niby taki prosty, a jednak ma w sobie to coś. Spodobały mi się również dopiski (data, autor) z boku notki. Tak inaczej. Nie mam żadnych zastrzeżeń do organizacji na blogu. Jest idealnie. Bardzo spodobało mi się to, że napisałaś w jakim stanie jest rozdział. Nie spotkałam się jeszcze z czymś takim. Nagłówek jest świetnie dobrany do tła. Czcionka jest czytelna i oczy nie męczą się podczas czytania. Jedyne czego mi tam brakuje to spis treści, ale nie odejmę Ci za to punktów, bo przeczytałam, że planujesz dodać ;)

10/10


Pomysł:
Czasy Huncwotów to... Czasy Huncwotów :) Co ja tu mogę napisać? Lubię jak ktoś wprowadza własne postacie. Twoje pomysły nie są nudne, przez co zamiast spać, czytałam. Kiedy skończyłam wszystkie rozdziały byłam załamana, chciałam więcej, więcej, więcej, więcej!

10/10


Styl:
Masz lekki styl i gołym okiem widać, że sprawia Ci to przyjemność. Nie masz przesadnie dużo opisów i dialogów.

5/5


Treść:
Zakochałam się w Twoim opowiadaniu <3 Nie umiałam oderwać się od tej historii. Dzięki opisom czułam się tak jakbym była razem z bohaterami w Hogwarcie. Śmiałam się i płakałam razem z nimi. Jestem bardzo ciekawa co będzie dalej z Lily. Mam nadzieję, że ją uratujesz!

10/10


Ogólne wrażenie:
Po raz trzeci mówię: więcej, więcej, więcej! Tak, wiem. Powtarzam się, ale nie mam pojęcia co napisać. Szablon jest śliczny, a ten kolor... ubóstwiam!

10/10


Rady:
- Nie trać weny i oby tak dalej!



Twój blog zdobył 50 punktów i otrzymał ocenę Wybitny (6). Zapraszam wszystkich lubiących Huncwotów! ^^


~ Expecto ;3

2 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za ocenę ;**
    Szczerze, to myślałam, że mój blog wypadnie o wiele gorzej xD Ale jednak komuś się podoba ^^
    Na szczęście moja przyjaciółka Michalina betuje mu rozdziały, a ja słynę z literówek :D Gdyby nie ona, nie dostałabym teraz Wybitnego :)
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam!
    Aleksja

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ocena nie powinna się liczyć -.-

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy