wtorek, 21 stycznia 2014

Nie chcę być sama

Autorka: Louise Lemington
Tytuł: Nie chcę być sama
Tematyka: Nowe Pokolenie (nieznana postać)


Pierwsze wrażenie:
Czarny. Wszędzie czarny. Lubię czarny :D Szablon jest świetny,  rozdziały jeszcze lepsze. Podoba mi się.

5/5


Wygląd:
Szablon jest super, taki tajemniczy. Organizacja na blogu jest dobra, tylko brakuje mi spisu treści :) Czcionka jest dobrze dobrana, zmieniłabym tylko tą w rozdziale VIII, jak dla mnie trochę za mała. Kursor jest śliczny <3

10/10


Pomysł:
Miałaś bardzo ciekawy pomysł na to opowiadanie, szkoda, że go bardziej nie rozwinęłaś. Pierwszy raz czytałam coś o nowej postaci i nie zawiodłam się ;) Twoja historia mnie nie zanudzała, byłam ciekawa jak potoczą się dalsze losy bohaterki. Czytałam Twoje opowiadanie oczywiście w nocy jak każde inne, które mi się podoba i znowu jestem niewyspana (wykończę się kiedyś XD), ale nie żałuję.

10/10


Styl:
Rzadko czytam opowiadania bez błędów, w Twoim także się ich nie doszukałam. Masz przyjemny styl pisania i świetnie dobierasz ciuchy, ale to tak na marginesie ;3

5/5


Treść:
Wszystko opisałam w pomyśle, więc nie mam za bardzo o czym się tutaj rozpisywać. Jak dla mnie mogłabyś robić niektóre rozdziały dłuższe, ale nie jest to konieczne, bo nie są one też tak tragicznie krótkie, żeby odejmować punkty :D Ja należę raczej do osób, które nie lubią wystawiać negatywnych ocen, chociaż zdarzają mi się takie, za co nie zostałam miło przyjęta... Wracając do treści, tak bardzo spodobało mi się to opowiadanie, że chyba wezmę się za Twojego drugiego bloga, mimo, że nie jest o tematyce związanej z Harrym.

10/10


Ogólne wrażenie:
Widzę, że będzie następny Wybitny :D Blog spodobał mi się bardzo i jak pisałam wcześniej, to chyba zabiorę się za tego drugiego :) Wybacz, że nie napisałam czegoś dłuższego, ale te niewyspanie XD

10/10


Twój blog zdobył 50 punktów i otrzymał ocenę Wybitny (6). Polecam go z czystym sumieniem! 


~ Expecto ;3

3 komentarze:

  1. Jeeeeeju *O* Jak ja się jaram tą oceną <3 normalnie w miejscu podskakuję i po raz 3 piszę ten komentarz, bo dwa razy zrobiłam to z konta brata xDDD Bardzoooo się cieszę, że blog aż tak Ci się spodobał i dziękuję za ocenę :*
    Mam nadzieję, że smocza też Ci się spodoba choć jest w zupełnie innym stylu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam pierwszy rozdział i już mi się podoba :D

      Usuń
    2. To bardzoo się cieszę, ale od razu mówię, że akcja tam rozwija się woooooooooooolno ;)

      Usuń

Obserwatorzy