niedziela, 19 stycznia 2014

"Ci, których najtrudniej kochać, najbardziej potrzebują naszej miłości"

Autorka: Hermiona.I.Jej.Miłości
Tytuł: "Ci, których najtrudniej kochać, najbardziej potrzebują naszej miłości"
Tematyka: Opowiadania o Draco i Hermionie



Pierwsze wrażenie:
Bardzo ucieszyła mnie liczba skończonych opowiadań. Nie lubię kiedy ktoś zaczyna i nie kończy. Szablon też mnie miło zaskoczył, ponieważ czytając blogi na onecie rzadko spotykam się z ładnymi i zachęcającymi do przeczytania. 

5/5


Wygląd:
Jak wspomniałam na początku, rzadko spotykam na onecie ładne szablony. Cieszy mnie bardzo, że masz spis rozdziałów, cenię sobie to u blogowiczów. Kolor czcionki jest idealnie dobrany do koloru tła, dzięki czemu łatwiej się czyta. 

9/10


Pomysł:
Myślę, że miałaś i dalej masz bardzo fajny pomysł na tego bloga i opowiadania. Uwielbiam Dramione i uwielbiam jak ktoś wie jak zacząć i jak skończyć. Bardzo wciągnęłam się w Twoje historie i czekam na następne :)

10/10


Styl:
Zauważyłam, że piszesz od dawna i sprawia Ci to przyjemność. Polubiłam Twój styl od pierwszego rozdziału. Widać, że seria Harry Potter jest Ci dobrze znana. Często trafiam na fanfiction, w którym autorzy/autorki tak na prawdę nie wiedzą o czym piszą. Szczerze? Wkurza mnie to. Jest to zniewaga dla Potterheads. Nie będę się o tym rozpisywać, bo mówimy o Twoim blogu, który jest oczywiście wspaniały! :)

5/5


Treść:
Czytałam Twoje opowiadanie kiedy tylko miałam czas, najczęściej w nocy :P Zdarzają się błędy, ale mało widoczne i nie przeszkadzające w czytaniu. No może oprócz jednej historii, którą niestety ominęłam. Nie umiałam dotrzeć do końca mimo, że zapowiadała się bardzo fajnie. Mówię oczywiście o Stairway to heaven. Wiem, że to jedno z Twoich pierwszych opowiadań i masz do niego sentyment, jednak błędy są tak bardzo rażące, iż nie umiałam czytać dalej. Najczęściej były to braki spacji, przez które często nie mogłam dobrze przeczytać zdania. Rozdziały dodajesz w miarę szybko, ale ja do ludzi cierpliwych nie nalezę i chciałabym żebyś postarała się dodawać je częściej :)

7/10


Ogólne wrażenie:
 Jest bardzo dobrze. Szczerze mówiąc to dziwię się, że jak na tak dobre opowiadania jest tak mało komentarzy. Szablon ładny, aczkolwiek nie myślałaś o przeniesieniu się na blogspota? Czekam na następne rozdziały i opowiadania, na pewno nie skończę Twojego bloga na tej ocenie ;) Pisz tak dalej, a czuję, że czytelników będzie przybywać :)

9/10


Rady:
- Możesz znaleźć sobie betę, ale nie jest to konieczne. 
- Koniecznie popraw Stairway to heaven!
- Postaraj się dodawać rozdziały częściej.
- Nie trać weny i pisz dalej.


Twój blog zdobył 45 punktów i otrzymał ocenę Powyżej oczekiwań (5). Zapraszam wszystkich fanów i fanki Dramione! 


~ Expecto ;3

2 komentarze:

  1. Dziękuję za ocenę i akurat pojawił się nowy rozdział, więc zapraszam :)
    Na onecie jestem już tyle czasu, ze zostanę z sentymentu. A te posklejane opowiadania bez spacji to psujący się onet, kiedy je przeklejałam z worda. Dziękuję za uwagę, w wolnej chwili nad tym porpacuję. Ale pewnie dopiero, gdy skończę obecną historię, bo nie cierpię na nadmiar czasu...
    hermionka-i-jej-milosci.blog.onet.pl
    XX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hoho, to lecę czytać :D Bardzo dobrze Cię rozumiem, ja też nie umiałabym przenieść się z blogspota na inną stronę, a jeżeli chodzi o psujące się onety i inne to bardzo dobrze znam ten ból xD

      Usuń

Obserwatorzy