niedziela, 19 stycznia 2014

Z nienawiści po miłość ♥

Autorka: Marca Przygoda
Tytuł: Z nienawiści po miłość ♥
Tematyka: Paring - Dramione


Pierwsze wrażenie:
Twój szablon jest... średni. Nie wiem jak inaczej go nazwać. Nie zachęcił mnie do czytania.

3/5


Wygląd:
Jak pisałam wyżej, szablon nie zachwycił mnie. Tło też takie sobie. Tytuł bloga wygląda co najmniej dziwnie. Wybacz, ale wygląda to trochę tak jakbyś „pożyczyła” sobie czyjś szablon i próbowała to zamaskować. Mogłabyś dodać coś takiego jak Spis treści, przydałoby się. Czcionka używana do listów jest bardzo nieczytelna, nie umiałam odczytać paru słów, ale ta do reszty tekstu jest dobrze dobrana.

4/10


Pomysł:
Hmm... trudno powiedzieć. Jest to Dramione za czasów szkolnych, czyli nic oryginalnego. To oczywiście nie jest nic złego, ja też takie pisałam. Jak dla mnie akcja rozwija się za szybko, bo w końcu po tylu latach upokorzeń i nienawiści, tak nagle kochają się po 2 rozdziałach? Nic ciekawego się nie dzieje. Jedynie trochę zaciekawiła mnie ta myślodsiewnia, lecz całe zaciekawienie znikło tak szybko jak się pojawiło.

5/10


Styl:
Masz niezły styl, ale musisz jeszcze nad nim popracować. Z czasem będzie pewnie lepiej ;) Zdarzają Ci się powtórzenia, błędy interpunkcyjne i ortograficzne. Beta zalecana, bardzo zalecana :P Cieszy mnie to, że nazwiska i imiona piszesz poprawnie, szczególnie nauczycieli. Jedyne co mnie trochę zirytowało to „Arthur Weasley”. Artur wystarczy! :P Arthur to też poprawnie, jednak jestem tak bardzo przyzwyczajona do tłumaczenia książkowego, że wszystko co jest inaczej mnie wkurza, chyba rozumiesz?

3/5


Treść:
Jak już wspominałam wcześniej, dla mnie ta treść jest nudna. Po tej ocenie niestety nie wrócę na bloga czytać dalej. Nie jestem ciekawa co będzie dalej. Rozdziały dodawaj częściej! Pewnie dla czytelników ta przerwa jest bardzo męcząca. Ja wiem, że wena nie jest na zawołanie, ale mogłabyś chociaż wstawić notkę co będzie dalej.

3/10


Ogólne wrażenie:
Nie podoba mi się. Wybacz, ale ledwo dotrwałam do końca. Mimo wszystko nie poddawaj się i pisz dalej!

3/10


Rady:
- Znajdź betę i to szybko!
- Dodawał rozdziały szybciej.
- Zmień szablon, najlepiej zamów sobie.
- Zwolnij z akcją.
- Wyłącz weryfikację obrazkową przy dodawaniu komentarzy.


Twój blog zdobył 21 punktów i otrzymał ocenę Okropny (2). Myślę, że z czasem się poprawisz.


~ Expecto ;3

5 komentarzy:

  1. Rozumiem, że każdy ma inne zdanie ale się nie zgadzam z oceną. Szablon jak szablon, wy nie macie lepszego. Dramione za czasów szkolnych to normalka, co innego miała wymyślić ta dziewczyna? Skąd wiesz czy w kolejnym rozdziale nie wyniknie, że Hermiona lub Draco są pod wpływem Eliksiru miłosnego, hm? O tej wenie to teraz przegiełaś/eś! Dziewczyna może ma szkołę i nie jest na każde zawołanie albo jest w szpitalu! Ta recenzja według mnie jest słaba! Znawczyni blogów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie każdy ma prawo wyrażać swoje zdanie. Nie mam do niej żadnych pretensji, że napisała o czasach szkolnych, nie odjęłam jej za to punktów. Przecież jest bardzo dużo świetnych blogów o tej tematyce. Kiedy pisałam moje Dramione zachorowałam i trafiłam do szpitala, ale poprosiłam moje przyjaciółki o napisanie notki, że nie wiem kiedy pojawi się rozdział. Sama mam szkołę i wiem jak czasem jest ciężko z weną, więc nie mam do niej o nic pretensji. Napisałam tylko radę, iż mogłaby dodawać częściej rozdziały. To już od niej zależy czy je wykorzysta. Co do szablonu to według mnie jest to kwestia gustu. Mi osobiście się nie podoba.
      Pozdrawiam,
      Expecto ;3

      Usuń
    2. Przecież autorka recenzji nie odjęła punktów za to, że dramione jest za czasów szkolnych. Co do dodawania postów - napisanie krótkiej notki o tym, kiedy się pojawi następny rozdział i czemu go nie będzie w najbliższym czasie nie boli. Expecto Patronum po prostu wyraziła swoje zdanie na ten temat i dla mnie jest ono jak najbardziej prawidłowe. Od błędów ortograficznych aż bolą oczy, a przecież przeczytać jeszcze raz napisany rozdział i poprawić to żaden kłopot. Czytając to ma się ochotę po prostu zabrać poduszkę i zasnąć, ewentualnie po kilku pierwszych zdaniach wyłączyć tego bloga. Treść jest nudna, a te szybkie rozwinięcie akcji żałosne. Szkoła jak szkoła, większość autorek ma szkołę i daje radę. Może pisać w weekendy i dodawać posty, np. co niedzielę. Skoro tak bardzo nie ma czasu, to po co zakłada bloga? Jeśli to robi dla siebie, nie musi publikować swoich wypocin. Autorka tego opowiadania chce jak najszybciej rozkręcić akcję i wejść do świata dramione, co jest złe. To wszytko dzieje się stanowczo za szybko! Tak więc moim zdaniem twój komentarz jest niesłuszny i zgadzam się w stu procentach z expexto. Może autorce uda się jakoś wybrnąć i napisać coś ciekawego, ale jak na razie to moge przewidzieć jak to będzie wyglądało. Po latach nienawiści od razu się kochają. Kłótnia. Powrót. Zdrada. Wyjaśnienie. Powrót. Happy End i epilog kiedy byli małżeństwem. Odrobinę wyobraźni i będzie cudowne i ciekawe dramione odrywające się od szarości i monotonności! Mnie się dramione kompletnie nie podoba, ale każdy ma inne zdanie. Może autorce uda się to jakoś polepszyć, czego jej z całego serca życzę, ale ja na pewno na jej bloga nie zawitam.

      Dziękuję za uwagę, P.

      Usuń
  2. Dobra, dobra widzę, że powstała "kłótnia". Dajcie sobie spokój! Ja też mam poczucie, że blog jest słaby :/ Mam pomysł na nowy (nie będzie on za czasów szkolnych). Co do szablonu, jestem początkująca i naprawdę nie wiem jak dodawać na przykład taki szablon jak macie wy. Błędy ortograficzne? Hm... z tym się nie zgodzę. Chyba ktoś nie widzi różnicy między błędami ortograficznymi a interpunkcyjnymi.

    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest kłótnia, czy jak to napisałaś " kłótnia". To tylko wymiana zdań. Co do błędów, to chyba serio nie sprawdzałaś swojego opowiadania, bo jest ich pełno.

      Pozdrawiam P.

      Usuń

Obserwatorzy